::: شهر قصه :::  

 

 
 
 
 




Iranian Cancer Society Join Donate Help Guide Contact







 
 


   
 

Mittwoch, Juni 28, 2006

...يک کم فانتزي!

 

.

شما دوست داريد پايان داستان هري پوتر به چه صورتي باشه؟؟؟

________________________________________

Freitag, Juni 23, 2006

تابو، سکوت و گوشزد...

 

خانمها و آقايان محترم...
من پيشنهاد مي کنم قبل از نوشتن هر نظر، هرکس ابتدا تعريفي از ناموس و غيرت و هويت و برباد رفتن آنها، ارائه دهد، شايد به تعاريفي واحد رسيديم.
.
گوشزد جان، سئوال ديگري نيز مطرح کرده که خود بحث جداگانه اي را مي طلبد، اما اگر دوست داشتيد به آن هم مي توانيد پاسخ دهيد:
.
يك سوال، با همه تلاش و كوشش و خواهش و التماس من و شما نمي‌توانيم مردان را وارد بحث كنيم. آن وقت چگونه انتظار داريد كه در صورتي كه چنين اتفاقي براي شما بيفتد آنها منطقي باقي بمانند و راه درست را پيدا و عمل كنند؟ يك سوال ديگر...اگر مردي...شوهر خواهرتان، برادر شوهرتان، پسر عمو يا خاله‌تان...در حالي كه شما ازدواج كرده‌ايد عاشق شما شود... به زبان نياورد ولي شيفتگي، محبت، فداكاري و تمنا از چشمان و وجودش زبانه بكشد و در عين حال هرگز پا را از دايره نجابت بيرون نگذارد... مزاحمت ايجاد نكند ولي آنچنان عاشق باشد كه برايتان همه كاري بكند و شما بدانيد كه چرا او اين همه لطف به شما دارد... شما چه خواهيد كرد؟ زندگي، از بيست تا چهل يا پنجاه سالگي سرشار است از اين اتفاقات و بهتر است راجع به آن فكر كنيم... به خصوص آقايان!
.
.
اين پست پوياي نازنين رو هم خيلي بي ربط به اين قضيه نمي دونم، چرا که بهرحال به سرنوشت زنان در ايران مربوط مي شود. حتماً بخوانيد.

________________________________________

Montag, Juni 12, 2006

پر از شرح!!!

 

مثل اينکه اونقدرها هم که مي گن، بيکار نبوده... دادي زده، مشتي هوا کرده و ازاينجور خورده کارها!!! بيشتر ازاين هم ديگه نمي تونه انجام بده، عرق کنه و ژل موهاش پاک بشه، شما جوابش رو ميديد؟! کفشاش هم خدايي نکرده، يک وقت توپي بشه، شما براش مي شوريد؟!

.

.

اومدم بنويسم که وصيتهاش رو بکنه، تا قبل از اين که من خودم رو به فرانکفورت برسونم که ديدم مثل اينکه شنبه اگه خدا بخواد بازي نمي کنه.

________________________________________

 

 
 



دوستان




sooski
گلچين وبلاگهاي ايراني
خبرچين؛ خبرگزاری وبلاگ‌شهر هزار و یکشب

Persian Websites Directory ليست وبلاگهای به روز شده Listed on 
BlogShares
 View My Public Stats on MyBlogLog.com



 
  This page is powered by Blogger, the easy way to update your web site.
 


Google
hits. online